Chocka världen

I dag har jag äntligen vart ledig. har jobbat sen i fredags kväll.....

Träffa Josefin för en fika kl 12 men väl på stålboms hanns inget som föll oss i smaken. Så vi vandrade vidare mot stan.
kollade lite på glas ögon. Jag känner för att ev byta bågar har haft mina ett tag x-antal år vill säga.
Hittade inget just nu som föll mig i smaken.
Sen gick vi tillbax och fikade på stålboms hihi ja vet besluts ångest..
Satt och fika å tjötade i 2 timmar.
Skönt att få snacka lite tjej snack...

Sen blev det att städa vår lilla lya och det kan jag säga att det behövdes. skönt att det e färdigt nu.. luktar gott gör de me hihih...

Nu ska vi snart fixa mat.

Mannen ska inte träna i dag efter min förfrågan om att mysa o laga god mat i stället...
som han skrev på sin status "i dag ska jag chocka världen med att inte träna bowling"
Så sant som det e sagt ....

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0