Skrattanfall

I går när dennis skulle åka till träningen ville han ha en puss innan stack i väg.

Jag gjorde som han brukar i bland stoppar händerna i fickorna och formar läpparna till puss mun sen vickade ja lite på huvet bara för att retas hhihi.

D: (med glimten i ögat) du e knäpp
Jag: E jag väl inte .
D: ok cp skadad ;)
Jag nej det heter mindre begåvad

Å där brast det för mig börjar as garva , visst att ja va lite trött å då gör det inte saken bättre,
kunde knapp ge han e puss utan att garva .
D: skärp till dig nu så jag kan åka och träna ;) iaf i 2 sek.

jag skärpte mig fick 2 pussar sen åkte han....


Att så lite kan få en trött människa att garva hahaha....

som min mamma brukar säga tur man inte e humor lös ;)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0