Döda ting som inte vill mig väl ;)

En hel del har hänt sen sist ja skrev....

Mannen kom hem från jpg käkade lite baguetter sen stack han och mikael hem till min bror på fest och sen ner till stan ( detta va på lördagen)

Ja stannade hemma men på söndagen åkte jag och Emelie till Gekås och kollade läget bland en jäkla massa folk.  Hon kollade läget och priser på barnsakerna som finns där ....

Väl hemma fick jag veta att min nya cykel blivit snodd, mannen hade haft den i stan på lördagen hade lämnat den där pga att han inte fick upp låset, ja sa ok lämna den så kan du hämta den i morn. väl nere på stan va den snodd helvete rent ut sagt...

Va inte så glad kan jag säga va ute och gick i 2 tim efter gekås turen men ingen cykel lycka ..... men men . morr..

sen bestod veckan av fotbollsträningar o mkt jobb .

Så kom fredagen å gissa vad som hände då?

När jag pratade med min mamma så tyckte jag att min mobil lät konstig hmmm ...
Fixade en päron paj och duschade innan vi skulle åka men kände att ja va tyvungen att blåsa mitt hår... när jag nästan precis va klar tror ni inte den pajade då? JO precis.... den bara gick ner i varv och la av...

Vi åkte hem och grilla hos mina föräldrar så disskuterade jag med killarna ( D, min pappa och bror) vad felet kan va ... som dennis sa att det låter som om att man sitter på toa och pratar i telefonen...
Så vi kom fram till att högtalaren e sprängd i mobilen suck....

Fattar ni eller 3 saker e paj nu
*cyklen stulen
*hårblåsen söder
*mobilen e kass

Att man inte blir trött....
inte konstigt att man har vart lite irriterad ju... ja jag vet det e bara döda ting ;)

Tur att man har en underbar kille som finns här hos mig... älskar mig fast jag vart irriterad... puss älskar dig D






I dag e jag ledig efter en jobbe helg....

Vet inte vad jag ska hitta på men slappa lite messa mina kusin barn ( nej jag vet min kusin, och höra hur sveriges sötaste barn har det).




Nathalie har blivit stor tjejen :D



Leo flörtaren själv :D

Saknar er busungar hihi

Kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0