Nyköping

Som vissa kanske vet är jag å mannen mfl i Nyköping o spelar bowling. Ja de spelar jag kollar å dricker vin. :D

Helt underbart att komma från FBG . Har inte ens lagt en tanke på jobbet lovely...

Mikael gickvidare i går kväll och dennis fick spela 2 starter för att gåvidare. Bra jobbat killar :D

I morn blir det upp innan tuppen gal. frukosten serveras kl 7.30 å där får vi stå för killarna börjar spela 8.30.

Så nu lir det lite slapp på rummet efter en god kvällbuffé å ett glas vin.

Iof har jag med mig lite Rosé vin men inte för mkt man ska ju orkar kolla i morn me ;)



Ringde hem till min far o kollade läget med familjen å då vart mitt Kusin barn Leo där sveriges sötaste 3åring å lekte med en blinkade studsboll fick prata liytw med han å hn förklarade så mkt om bollen att han lekte med bollen mm så söt :D

Jag skriver mer i morn

Sov gott folket kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0