Gräsänkling

KL 6:45 var jag å dennis å hämtade pappa för att köra ner de till hallen för en helg med hör å häpna bowling spel hihi...
Väl hemma igen la jag mig i soffan för att försöka somna om men icke sa nick det sket sig. Slappa det till 10 sen cyklade jag ner till stan där jag mötte mamma, kollade lite affärer köpte mig en mkt skön å snygg jeans kjol på Lindex. Tänkte skulle va bra för kvällens bravader....
Sen hamnade jag å mamma på Intersport där vi får se att de har rea på skidor å pjäksor perfekt för de för de ska i väg v 6 för att åka skidor i Funäsdalen.
Inte alls avis Jo väldigt för en gångs skull...
Sen en snabb vända på systemet för att sätta sig på sadlen ner till hallen för att kolla på thommy som spelade.
Slappade en stund snackade med Madde. :D sen gjorde mig i ordning för :
På kvällen vart det fest med brudarna 3 :D
Käkade lite mat från grillen å charlies hos Helena .
Snackade en massa om allt å inget.
Gjorde "Jag har aldrig" haha fasen va kul man får reda på mkt om alla andra å de om en själv *fniss*
Man kan inte ha en tråkigt fest utan tjejerna.
Vi stack till Harrys lite senare skakade våra höfter till max , dansade massa fula moves ...
Träffade gamla klass kompisar , fd jobbarkompisar, kompisar mfl lika kul varje gång att träffa folk :D
Kändes så konstigt att inte ha Dennis med sig på krogen .Ja vet jag får göra å umgås med vem jag vill . men det bara kändes tomt . Inte kul att va gräsänkling varje gång man har en led helg men what ever jag lever ju har en kille som älskar mig så vad kan jag mer begära....
Men det va väldigt kul me att va själv med tjejerna å bara få bry sig om sig själv men man kan ju ändå inte sluta bry sig....
E jag knäpp? (teoretisk fråga) *asg*
Vi dansade i går så kom en kille fram till oss å dansade å lärde oss massa nya moves men men.... för att komma till saken : varför kändes det som om att man va otrogen? Nej jag gjorde inget , men att han stod där å dansade med oss å hade kul så kände jag mig lite obekväm. kolla runt om kring mig. Jaha e någon av dennis vänner här å håller koll? Ja där borta sitter en . en dansar . hm ..... varför känner man så? vet att de inte gör detta men men Störd varning på Fröken Svensson...
Kram


Kommentarer
Josse

Vet inte varför man tänker så men tror faktiskt man är orolig att ens respektive ska tolka det fel :) Men tolkar denne en sådan grej som något otroget, är denne lite väl svartsjuk. Så nästa gång tänker du bara på dig och på vårt lilla gäng tjejen Kramen

2009-11-27 @ 15:45:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0