Exhalterad till max :D

Jag har försökt att lägga in kort men min data vill inte...

Ska försöka mer i morn...

Men jag ska säga att jag blev SÅ NÖJD om det va nån som undra ;)

blev väldigt likt Viktoria frissa förutom att jag e blond ;)

Känner mig vuxnare på nått sätt hihi käner mig as fräch omman får va lite ego hihih brukar jag iof va rätt bra på att vara hihihh :P

min frisör va helt till sig att jag verkligen vågade göra nått nytt , super koncenterard va hon hela tiden tack för det hihihi .... Hon sa det att jag hade gjort hennes dag, att hon fick vara lite kreativ :D . .hon sa - jag e så exhalterad över att detta blir så bra så när hon flippt halva håret va hon hvungen att öppna fönstet för hon va så exhalterad å glad för min skull å för henne som fick föra det hihihi ..... hon e så skön Catrin hhihi fasen va jag skattar... She realy made my day :D

Jag behövde verkligen en sådan här dag hihi :D

VId 12 tiden vart jag med Camilla å gick en runda mkt skönt :D kul å träffa dig bruden....

Efter min klipp tid träffa jag min underbara gravid Emelie , så så väl mående efter allt hon gått igenom, vart öppen för mkt så hon fick bedrest som engelmännen kallar de... men i vecka hade hon vart där å hon har inte öppnat sig mer utan gått ihop så hon får röra sig mer :D så vi träffade för en fika å lite vandring i stan :D

Ikväll har jag köra mannen till bowlinghalen så han får träna lite , vart å visat upp min nya mkr snygga frilla för min familj å sen vart å handlat å lagat mat till i morgondages matlådor, lyxade till det så det blev potatis , cafe de paris sås å lövbitar :P. Samtidigt som jag drack ett glas vin som kallade på mig i kylen mumms va gott de va ...

Nu sitter jag å lyssnar på Basshunter - Angel in the night även basshunter- every morning ........ jag e helt lost i de . men felet e ju efter ett glas vin ( ja vet i dag e man lätt på verkad) e man lite party sugen... Tack gode gud för Spotify :D
Lyssna på låtarna :D

Nej nu ska jag sluta skriver mer när jag hinner ska ju jobba i helgen å mysa så mkt jag bara kan mend mitt allt :D

Kram kram



Kommentarer
Fia

BILD BILD BILD BILD!!!!!!

Nyfiken =)

2009-11-19 @ 15:32:28
URL: http://enruta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0