Dålig

Jag vet att jag har vart jätte dålig på att uppdatera min blogg.
Det ända jag kan ta till mitt försvar är att jag inte mår så jätte bra.

Jag känner igen känslan , ja va sån här för en 4 årsedan.
Jag tror det e en höst depresseion eller nått.

Ingenting e roligt. fast man umgås med roliga människor. utåt kanske man ser ut som vanligt men inne . ja innne e man hmm lessen kanske e ett bra ord men det e svårt att sätta ord på. känner mig tom på nått sätt.

Äter jätte dåligt inte mkt smakar fast man tvingar i sig mat.

Vet inte vad man ska göra.

Dricker inka the på morgonen ska va uppiggande Vet inte om de funkar.
Rosenrot e bara skit enligt mig.

känns som att gnistan inte e där den ska ... skulle lätt kunna "sjukskriva mig" från jobbet för att det inte e kul... Men nej det har jag inte mage till att göra.

E det någon som har ett bra förslag på vad man kan göra å komma in på rätt köl igen??

So long . Suz


Kommentarer
Fia

UT o få ljus varje dag även om det tar emot!!!!

Många blir deppiga under hösten pga att kroppen inte får ljuset på samma sätt som på våren o sommaren! Då är vi ute mest hela tiden o tankar oss utan att tänka på det!!!! Har öppnat min blogg igen ifall du är intresserad=)

Kram!

2009-11-03 @ 21:07:42
URL: http://enruta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0