Ont igen , vad e det som händer

Vi hade det trevligt hos mor och far tog och gjorde en blåbärs och jordgubbspaj mmmmmm vad god den blev ;D

Ibland kan jag faktiskt ångra att jag gick upp i tid på jobbet , känns som om att man inte har nått liv.
Man bara jobbar känns som om att man inte hinner med sig själv eller någon annan.

I går jobbade jag med en ny tjej hade inte så stor koll på vart folket bodde, ingen deligering hade hon heller.
O hennes personlighet strssar mig vet inte varför. allt ska gå såååå fort.

I går hade vi möte med så man jobbade inte längre än till 14 men då hade vi ju iof möte i 2 timmar med men det gick bra.

Försökte slappna av när jag kom hem o gjorde ja inte mkt plockade lite i tvätten sen gjorde jag pannkakor
vilket va flera årsen jag gjorde men det va super gott.

Sen blev det ju lite eurovision men suck vilka dåliga låtar det finns.
sverige e väl ok, finland och israel gick vidare bra de ;)

Precis när jag skulle fixa mig för att hoppa ner i sängen så körde magen sig som F och då menar jag illa fan vad ont jag hade trodde jag skulle krevera.
Hade ju inte ätit nåt galet i dag för det kollade jag hela dagen men nej det ville inte min mage.
Tur att jag inte jobar förän i kväll kan jag äga annars hade jag inte kommit upp o vart fräch.
Men nu börjar jag rätta till mig.

Måste sluta stressa o inte ta på mig för mkt men vill ju va redig.
Nu när dennis tränar så mkt som han gör. vilket han måste iom Team sweden.

Nu ska jag städa lite för i morn kommer min kusin och de söta små kidsen :D tjoho ska passa de en timme när hon e hos sjukgymnasten :D

kram kram
suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0