Veckan som gått å dagarna som kommer

Jaha fasen vad tiden går fort..

Jo det e mkt som hänt sen sist.
*passade mina små söta liv , men gud så kul å se de å se Nathalie gå.
gull ungar. puss*

*Ja o sen vann ju Norge melodixen, grattis såg inte finalen men bra låt trall vänlig.
Alexander Rybak vid en presskonferens efter finalen av Eurovision Song Contest 2009

*ja Marlena behöver vi ju inte prata om *such*, fasen nu får vi ju kvala nästa år med ju.....

*men jag fattar inte vf inte Waldos people(finland) kom högre upp i listan den va ju sååå bra ::D

*sen vart vi ju på 30-30 fest i vinbergbygdegård . Mycket trevlig fest god mat , trevligt sällskap o bra komiker på sen
men Henkes kusin ägde scenen, skratta så tårarna rann.
sitter å tänker tillbax kan bara garva.

*efter festen bar det av till Harrys å vi hade det trevligt tills en kille kom fram å va väldigt otrevlig å ville bråka, men vi avvisade han å han gick på dennis å helt plötsligt ligger dennis på golvet. fick slag i ansiktet ,
när de ligger där drar jag i killen o på nått sett pajar ja min tumme har problem med musklen o senan i tummen .
å på köpet e det HÖGER hand......vad då handikappad!

*jo jag har ju jobbat me ju ...konstigt va.. hihi not..

*i dag e dennis å spelar rätta mig om jag har fel silverklotet i halmstad , det e den snitt bästa i varje klubb som får spela där ...kul...håller tummarna ...

*jo jobb blir det i em / kväll.

*sen i morn blir det upp med tuppen å sätta sig i bilen för vi ska upp till Köping o dennis familj .
börjar bli lite nervös men det ska bli bra ...
han har ju en stor familj iof att föräldrarna e skilda.
men dennis har 7 bröder å 1 syster (rätta mig gärna om jag har fel)
så det blir lite packning nu i dag.

*sen e det sthlm på söndag för dennis ska spela SM...

men nu e det dusch å solen som gäller ...

so long hörs i helgen

puss i ljumsken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0