Usch

..ja nu va det säkert över 1 vecka sen jag skrev senast.
Att man inte skäms...

Men jag har jobbat sååå mkt att jag varken haft ork och tid.

I kväll e jag ensam hemma skönt på ett sätt men tråkigt att inte kunna mysa men man behöver lite egen tid i bland...Mannen e och kolla på hockey hos en kompis. kul för dem :D
O jag får kolla på precis vad jag vill på tvn hihi

I morn åker vi till götet och Ikea tjohoo......skönt att komma i väg lite med.. vi ska kollapå nytt soffbord och lite annat små plock ;)

Nej om jag ska åter gå till mina ↓



Fy fasen vad det e gott med Riesen gott att det e så mörk chocklad/kakao så jag kan äta dem..... lovely   hihii

Puss i ljumsken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0