Tripp till götet

Jo det stämmer vi vart på Ikea och kollade efter ett soffbord men fanns inget som föll oss i smaken men lite annat plock


Blev denna svarta matta under soffbordet, lite rya matta över den mkt skön :D (Hampen matta för er som vill veta ;)  )


Det blev även en ny stekpanna Ikea365+
Skit bra stekpanna precis invigt den.


LEGITIM Skärbräda
Även dessa två hoppade ner i kassen ;)



Även 2 kuddar Gosa hassel för oss som sover på sidan eller rygg, den formar sig efter huvudet väldigt skön, kanske hjälper min kassa nacke nu då....

det va en trevlig lite tripp tycker jag :D

Skriver mer i morn ska hem till mina föräldrar och grilla nu
puss i ljumsken ::D

suz


Kommentarer
Jen

Man kommer alltid hem med sånt man inte skulle ha ifrån IKEA, men ni köpte ju bra grejer tycker jag! Tack så mycket vännen.. ja de är super roligt att det gick vägen :) KRAM

2009-05-11 @ 11:23:42
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0