Morsdag :D

Ja det e väl ingen som glömt att det e mors dag i dag.
 själv har jag tyvärr inte träffat mor min i dag har gått om varandra på jobbet....

Men har pratat med henne i telefon iaf...


jag å min mamma sommaren 2008

VI alla säger ju att min mamma e världensbästa
Å min mamma e verkligen det.

under uppväxen hade man ju lyx ju. HON:
*tvättade min kläder
*lagade / lagar underbar mat trodde ju man bodde på hotell
*agerade sjuksyrra
*städade
*va en tyrran i bland hihi  ja ni vet när man ung å hatade allt å alla *puss*
*uppfostare mig till den jag e idag

Hon lärde mig allt jag kan.
städa
tvätta
hur jag ska vara som person
laga mat
baka

ja å en massa annat

Man får ju inte glömma min pappa som oxå har en stor hand med i spelet.

Älskar min mamma överallt
pussar å kramar till dig...

vi får ta en tur på stan en dag fika å shoppa lite :D



Ja jobbade tills 14.30 i dag helt slut kom jag hem å va väldigt seg men åkte å handlade lite
så vi fick grillat kött å pommes :P

har tat en power nap efter maten å nu e jag på G igen ...







Nått vi inte får  glömma idag heller är att det är min morfars födelsedag i dag ....
(tittar upp mot himmlen å säger ett stort grattis morfar)
Han gick tyvärr bort när jag blott va 12 år .
har många fina minnen att leva på :D
puss på dig morfar



nej jag får väl snart krypa till kojs ska ju jobba i morn med. dag 4 av 5.

puss puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0