Dagens barn ?

Onsdagen den 25 mars
I går va det ju våffeldagen som vi  alla kanske vet..... det blev våfflor på mellis i förskolan och sen påminde jag karl om dagen då blev han själa glad hihiihhi så då blev det våfflor med han med :) puss

I går va jag riktigt eftertraktad hihi,
jo när det  gäller jobb, först ringe de från äldreomsorgen och fråga om jag ville ha jobb i sommar på Tallgläntan, tacka snäll nej ,
en timme efter ringer de från personligassistansteamet och fråga mig om jag fortfarande va intresserad av sommar jobb som personligassistent , och fick snällt tacka nej där med.
Kul att man för engångs skull har fler än ett  jobb att välja på :) hihi life´s sweet.


Torsdagen den 26 mars
Sen ringde madde och fråga om jag ville med till Grand och käka gratis buffe (hennes mamma hade fått fri biljetter) då tackar man och tar emot. sen va det music quis vilket  gick så där men kunde några låtar och vissa som far min hade blivit stot över mig för....*sträcker på mkig * hihihi så e det om man har fått höra det mesta i musik väg vilket e väldigt kul nu och lärorrikt hihihi

Idag blev det jobb på fm först på en förskola sne rast i 1½ timme sen i väg till nästa....
Snacka om huvud värk vilket liv det e på dagen barn nu igentligen gap och skrik och noll respekt och lyssna va ne he ska man göra det med känner ju sig som värsta häxan som bara skäller, men inte hela tiden för att tillägga.....
vid 16 tiden satt jag och 2 killar och pärlade riktigt mysigt...

Men kan jubara säga att man har ju värsta huvudvärken nu när man har satt sig och slappnat av lite va helt slut innnan så jag somnade en stund..

Nu ska jag fixa lite matlådor till i morn

P&K
Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0