Sport sport och åter sport


Finns det inte mer sport på tv:n jag bara undrar (känn ironin hihi)
på 4:an det fotboll
svt 1 bandy,
semifinal i hockey på 5 :an
canal+ sport 1 engelsk fotboll
canal + sport 2 engelsk fotboll.

Jag hade vi haft eurosport och kanal 4 sport hade
det vart mer...

E inte e mot sport alls kul och kolla på men nu e det överflöd hihih
svenska fotbollen e det inget bralag
bandy bryr jag mig inte om
hockyen e det ingen idee för djurgården ute . :(  gråter en skvätt *asg*
när det e engelsk fotboll håller jag mig neutal.


Det va så roligt innan så ringde dennis till sin far och tjöta lite och han hadedetsvårt i dag hihi
han och dennis bror ville  kolla på alla matcherna men lite svårt när de bara har 1 tv  ...
Synd om vissa *blink*

Mamma där snackar vi sappa mycket hihihihi

Ska seom man kan slita karl får tv och sporten ...

P&K
suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0