Söndag igen

Fasen vad veckorna går fort snart e det sommar och sol och förhoppningsvis får jag lite semester..
Som jag längtar....
Tänk bara att få sitta ute och grilla och ljuta av den sköna sommar kvällen.
Ligga på stranden och lapa sol :)
Jo som ni säkert förstår längtar jag till sommarn....
Slippa alla tjocka kläderoch vinter skor...

I förmiddags va det ju som sagt match igen jo då D och gubbarna vann över boden .
Nu e det bara en match kvar så vi får se om de går till ett slutspeldetta året med...
Vilket vi hoppas ... Håller tummarna för fulla muggar...
Hade vart så kul att få komma till Kalmar och kolla läget (slutspelet går där) heja framvåra killar... att inte att förglömma
Sova på hotell hihihi skoja (bara lite) hihi

I kväll e det som vanligt tvättid på schemat vilket inte e ovanligt hihi händer ju ändå inte så mkt på en söndag ändå..

Imorn kommer kära Madde hem...
hon bor ju i malmö och pluggar ,hon e så duktig, att man orkar.
Hon har lov så då passar hon på att komma hem en vända det gillar vi :)
Ska träffas en dag och ta en lång fika och snacka massa skit som vi e bäst på.
som min kära mor kallar oss Rix fm och P2 (radiokanalerna)
som man förstår tjötas det en hel del. men vad ska man göra om man inte träffas så ofta ;)


P&K
Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0