Snark, snark

Ja så va det e del av natten, råkade vakna till och fick höra karln snarka, spelade ingen roll hur mkt jag putta på han så sluta han inte. men till slut väkte jag han och då slutade han.hihihi

Tänkte att jag skulle somna om när D gick  till jobbet men ack kunde jag inte, gick upp kl7.
Har funderingar på att ut och gå en runda innan jag och mamma ska ner och träna vid 11.

Sen blir det  brevid gång igen i kväll och även i morn heldag.

I går fick mannen sina efter längtade våfflor.....haft våffel mix hemma men inget våffeljärn men i förr går införskaffade vi ett :)
Glad  han blev när  jag frågade om vi skulle göra våfflor  :)

i kväll skulle mannen till götet  och träna, bra nu när jag jobba kvällen...

hörs sen P&K
suz


Kommentarer
Jen

Hemma nu över helgen, om du är ledig kanske vi kan ta en promenad el fika el nåt? Kraaam!

2009-03-17 @ 21:03:16
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0