SM Guld!!!!!!!

Ja nu e det klart Bkf Falkenberg blev svenska mästare i 3manna i eftermiddag i Västerås!
Dennis fick avgöra i sista rutan så iskallt satte han en strike! (ja vi snackar bowling)
Bra jobbat gubbar :)
falk
Mikael, Stefan, Kenneth och Dennis
Bilden lånad av swebowl.se



Igår vart det inflyttningsfest mkt trevligt vi vart väl ca 20-25 pers.
Så fint de har fått det , nu känner man att man bara vill flytta och renovera mm hihi den dagen kommer nog inte än hihi...



Förra helgen när vi skulle åka till malmö, så skulle dennis komma på vad han skulle ha på sig så kommentera jag varför han inte hade på sig en t-shirt som han fått av mig i jul klapp. Han fick på sig en och satt som en smäck....
Jag e så svag för killar speciellt D i svart tajt t-shirt mmmm.

Nått mer jag e svag för är:
män i blåställ (ni vet snickar byxor) lite smått smuttsiga , smuttig i ansiktet.. it´s to die for....

Nej jag e inte så mkt  för brandmän de bara tror de e så snygga i sina jobb kläder så de blir oattraktiva lika dant med poliser.

Men en kille i svart kostym el kostym överhuvudtaget e farligt med...hade vart trevligt att se D i nån dag :)

Men nått som e rätt ok me e en ny duschad kille i ett par mjukis brallor och en snygg tajt tröja

Mumma
tur att mannen´kommer hem om ett par timmar så man kan få kramas lite ....

over and out
Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0