Sköna måndag

I dag vadet jobbigt att gåupp ur sängen menva tvungen kan jui nte sova hela fm.
Gick upp 8.30.

Hade vart uppe ca 30 min så plingar det på dörrn..
Skit skit skit *panik* slängde på mig mannens morgonrock öppnade dörrn och där står en kille i 20 årsåldern och ville testa vårt bredband eller nått. hihi *blink*
En annan ser ut som hej kom och hjälp mig, men fick så vackert bara le och se glad ut. hihi
Man kan ju inte va snygg alltid. *asg*

Sen efter killen gått pallade jag på mig kläder och fixa träningstid
kl10.30-11
så skönt de va att träna kan jag säga...

Så nu har jag ätit och ska snart jobba en fattig mans tid 13-16 skit tid men jobb iaf...

Det märks att det snart e vår, de sopar gångbanerna, snart börjar de väl fixa i rabbaterna här utan för med..
*myser*

Själva ska vi i veckan åka till blomsterlandet och köpa jord och plantera i vår balkonglåda :) *ler stort*

skriver mer i kväll kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0