Lördag och allt

Ja i dag va man redig och tog ett xtra pass i hemtjänsten..hade mkt att göra och fick jobba över en liten stund...

När jag kom hem så pallade mn sig in iduschen och sen begav vi oss ner till stan och sen upp till coop för att inhandla lite mat...
Det blev lövbiff och pommes mumma va det ...

Usch man känner sig helt mör i hela kroppen jobbat som en idiot i veckan , jo jag vet det e gött när lönen kommer men tillbringa lite mer tid i sängen ack nej det får jag göra när jag blir pensionär. hihi
Att man ändå kunde vara så himla rastlös på eftermiddagen men jag va väl säkert över trött men vila nej ska man göra det , ne får sova i natt....

På jobbet i dag så va vi hos ett par mkt trevligt och de e så roliga drog massa sjuka sex skämt ... ex
Det va en tjej som jobbade i hemtjänsten , hon jobbade kvällen så när hon kom hem trött och sliten gick hon in på toa tog av sig alla sina kläder gick ut i hallen helt naken och möter sin man och han utbrister Å nej inte idag jag orkar inte......
herree gud inte så grov men elak hiihi

eller:

En kvinna e hos gynekologen gör en undersökning,
sen när hon skulle ta på sig troserna hittade hon de inte gick och letade lite och doktorn fråga vad hon letade efter ?
Jag hittar inte mina trosor.
 nej jag ha inte sett dem säger doktorn
Ja då måste jag glömt dem hos tandläkaren ....




Synd att man inte va på hugget i kväll blev bjuden till både Emme och även Jen ... men sorry girls ta gärna igen det en annan helg ... e  sugen på att hitta på nått men ändå inte kroppen orka inte...
Kram på er....

Nu e det fotboll som gäller här ... heja Sverige! bara att piska portugal nu........

P&K
Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0