Inte konstigt att svenskar lider av depression

När det är vinter , kallt och mörkt mår de flesa svensar inte så bra.
många e trötta jämt , vissa lider av depression.

Så när våren kommer och det börjar ljusna så blir allt genast piggare :)
Som vi vet i detta avlånga land kommer ju alltid bakslag
vilket alla tänker -  nej klart det inte blir kallt igen..ack så fel vi hade..

I morse sken solen satte på datan kollade graderna -2 brurr.
en jäkla snål blåst.
Senare som dagen gick börjar det snöna lite med.... morr

  Jag som hade planerat att i dag slutar jag tidigare då tänkte jag palla mig till
blomsterlandet och köpa jord och plantor.
Men ner fick jag vill ju inte de ska dö..



nu ska jag baka lite bröd
skrvier lite senare

P&K
Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0