Helt slut i hela kroppen

Gått brevis sista dagen. Fram till middagen gick allt himla smidigt men eftervid 14 tiden blev det stress, när man e mitt uppeidet går det ju bra. menn är jag kom hem och satt mig ner eller ok lagt mig i dennis knäsomnade jag till en stund helt slut......
Jo då nu börjar man hitta någorlunda till alla gamlingar, börjar kunna deras små rutiner.

i morn och på  fredag blir det dagis för hela slanten..

Superkul och variera veckan till både gamla och små hihi 

I bland när man jobbar så mkt som jag gjort nu dessa 2 veckor känns det som om att man  inte räcker till. skulle fikat med en kompis men har inte hunnit ringa och bestämma dag, gumman jag har inte glömt dig lovar :)
skulle vilja tränat  lite med men har helt enkelt inte orkat... jo jag va ocgh träna i går men skulle velat idag me. men man e ju ingen super människa precis.

ne nu måste jag fixa lite mat till karln i morn.

kram suz



Kommentarer
Fia

Om det är jag som é kompisen är det ingen fara! kan ta det när du får mer tid över, förstår att det är tungt att jobba som du gör=)

är det inte jag däremot så kan du bortse frånd en här skratt

Men måste ses en dag så jag kan få bodysarna, innan han växer ur dom skratt

Kramar

2009-03-20 @ 13:59:09
URL: http://enruta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0