Hade så ont, trodde jag skulle krevera

Som vi vet vid detta laget har jag problem med min kära mage.  
E ju som sagt lactosintollerant...

Och i bland krashar magen min ....
Konstigaste av allt hade jag inte syndat och ätit ått med lactos i men magen ville inte va med i eftermiddag...
Som tur va det efter jobbet...

Först kändes det som värsta mens värken ,
så där som om att äggstockarna skulle komma ut eller att nån stod och slog mig i magen.
det gjorde såååååå ontt
Sen va det kört efter tre långaturer till huset va jag helt matt i hela kroppen och tarmarna va rensade...

Sånu  vet man inte om man vågar äta igen man vet ju inte om det kommer ut...

Nu skajagvila kroppen ett tag hoppas orken kommer tillbax snart...

P&K
suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0