Fest i Värnamo

Va i Malmö för att kolla på bowling, det va bra spännande men tyvärr förlorade de :(
D va näst bäst på 900 bra älskling...
Även Madde kom förbi och kollade trevligt, alltid lika kul och träffa dig :)

Sen bar det av till Värnamo..... åkte till bowling hallen för att kolla när killarna spelade tyvärr förlorade de me :(

Sen lämnade vi av våra saker hos Kenta och sen åkte jag till Anna jätte go tjej hade super trevligt....
Medans vi satt och drack å hade det trevligt så bastade killarna och spelade poker....

Efter Åkte vi hem till hjalle och fortsatte festa.....

D har verkligen super härliga vänner. Förstår varför han trivdes i värnamo med de runt sig....de bryr sig verkligen om varandra...
Skönt attt höra att de är glada för dennis skull.. roligt att höra att de ser på honom att han mår bra av att ha träffat mig....

Du e så fin älskar dig Dennis :)


Söndagen bar vi oss av till fbg igen. vid 18 tiden  skulle va hos min kusin som fyllt år.....fick träffa mina små liv gull ungar :)

Nej nu ska jag ner och träna

Love suz



Kommentarer
Johanna

Nämen hejjj!!! E du me här..hi hi

Kram Johanna

2009-03-02 @ 20:05:51
URL: http://johannaselamis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0