Enkel tacogratäng

Vet inte om nån har kommit på det innan men jag visste inte om det iaf...
Hittade på lite med köttfärsen i dag...

Tacogratäng
1000g köttfärs
2 påsar tacokrydda Santamaria
natchochips
2dl lätt creamfraiche
salsa sås

Bryn köttfärsen tillsätt tacokryddan(läs instruktionerna)
Smöra en ungsfastform , häll creamfraichen över.
strö sedan över chipsen så det täcker botten, häll sedan över köttfärsen strö över önskad salsa sås.
toppa sedan med chipsen över hela.

grädda nedre delen av ugnen i ca 10 min på 200grader....

Servera med sallad...

( de som vill ha ost över färsen kan lägga på det men en annan tål inte de så jag hoppa det och det blev gott ändå)



Jo jag fick reda på i dag att jag fick den 75%iga tjänsten i hemtjänsten hihihhi Tjoooho iof ett vik from 1 april - 31 aug men det e ju nått att göra och fast schema :)

Jo mitt lilla hjärta Nathalie lärde sig gå i lördags fatta att man blir en stolt gudmor eller.. *sträcker på mig* hihihi
inte länge sen hon föddes min lilla gull unge hihihi puss på dig:)
Stolt!

                          

Sötast eller hur!!!??

Nej nu ska väl börja städa lite kanske...

kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0