En dag av fint väder och mys

Ja till och börja med iaf....

Gick upp bara för en timme sen, jätte skönt att bara ligga och tjöta i sängen till kl e 11 e ju inte så ofta det händer i detta hus ok lgh.
Vardagarna jobbar man , vissa helger ok de flesta spelar han eller e i väg så man sover själv så nu få man verkligen ta vara på tiden när man väl får den.....

Ja vad har vi och säga om går dagen då?
Ja ver inte vad jag ska säga om vinnaren hon kan nog kanske gå långt men hade bara hört den en gång och det va i går ...ja den va väl ok .... får man höra den mer blir det säkert bättre.......

För en gångs skull lyssnade jag på texten till Snälla snälla....den e ju skit bra texten ju, men stackarn har ju inte nån sång röst....

Jag satt och höll tummarna för många men de topp tre jag hade va Alcasar, Måns och H.E.A.T

Men men....

Kanske skriver mer sen ska mysa med karln nu innan vi ska tvätt mm...

kramkram
Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0