Det finns verkligen idioter!!!!

Till gårdagen att börja med...
Va ledig  i går oc htog en fika med milene riktigt kul att ses va ju ett tagsen.

Sen när D kom hem gjorde vi egna kött bullar goda som den blev de :)
Sen gjorde D brun sås från grunden, lite nervös att inte kunna de va han men jag förklarade hur han skulle gö och det blev super bra... sträck på dig älskling  puss...



I morse när han skulle köra till jobbet , kom han ut på parkeringen och såg inte en vacker syn
några jäkla nötter hade snott alla 4 däcken, inget hade de lagt under heller allt bara rätt ner på asfalten...
jag fattar inte varför man inte kan låta andras saker vara..

Tycker så synd om D i dag :(
 


Sen nått annat med va på en förskola och jobbade i går kul tänkte jag har ju vart där en del så man kan ju stället och barnen...
Men nej de skulle ju ha planering fine tänkte jag....
men jag fick jobba med 3 äldre kvinnor i 55-65 årsåldern ,
hälsa kunde man F.n inte göra
de va mkt de inte kunde fasen inte vanligt svenskt vett....

Hur normalt e det att frysa ut nån man aldrig har jobbat med innan

Skönt att slippa de nu ..Nu ska man ju börja i hemtjänsten i morn lite nervöst e det....

Fick inte med allt men orkar inte skriva ner allt en gång till bara för att datan e cp.....

nu kallar sängen

P&K suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0