Chocklad muffins och sockerkaka

Ja jag hade tråkigt innan så de blev en satts av kladd chocklad muffins mumms, sen eäven en vanlig sockerkaka med rivet citronskal i och kokos utan på i stället för ströbröd i formen...

Nu e allt fixat och klart det blev hemtjänsten ska gå brevis på tors fre nästa vecka. :) Känns faktiskt bra...hon sa att jag får svar på om jag får en av tjänsterna i början av nästa vecka håller tummmarna.....

Mannen kom hem lite tidare ska packa och så för det blir en tur till V-ås och spela... ska va iväg hela helgen.... :( men men sånt e livet......

Har vart dukig i dag med ett hårt pass på easylinen och 20 min på crossen fortfarande slut i kroppen hhihi det gillar vi då vet man att man lever tjohoo

 I kväll blir det slapp framför let´s dance.
I morn ska jag till optikern och fixa månadslinser mina ögon e allt för tiorra för en dags linser...på köpet jkan man tom sova med de i ca 20 nätter i rad väldigt bra för en annan som lätt glömmer att ta av de...
Sen ska jag köpa present till min kusse som fyller 20. ska fira han vid 15 tiden sen ska jag på inflyttningsfest så kul vi ska ha det hihihhi längtar.

Nej nu ska jag umgås lite med min man ;) innan han åker i väg....

Kram
Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0