Beslutsångest

Ja det e fasen det värsta... vet inte hur jag ska välja, jobba med autister ett lugnt och fritt arbete eller inom hemtjänsten full rulle hela tiden.

Saken e ju den att jag måste ringa de båda cheferna i dag och säga vilket....

Jo kom ju till villa ljungby kl 13 i går ringer på kl så kommer en personal och uppnar, hon blir aldeles paff Jaha det visste inte vi att du skulle komma det har inte vi hört, ringer chefen och hör och det stämde ju som sagt...
inget planerat , blir bara inkastad.....
det va fint hus , bra personal, arbetssättet e ju bra mm ........
Men det som står dem emot är att det ligger i ljungby och jag har varken bil och åka buss visst men det kostar ju. men även att man kan ju inte prata med de brukarna så som jag skulle vilja, för mindel e kommunikationen väldigt viktig...

Nu när man sitter och skriver känns det som om att jag redan har bestämmt mig.....

Ta jobb i hemtjänsten, cylka dit kostar ju bara kondition, göra det jag e utbildad till och kan.......

Att livet kan vara så svårt men bätter 2 jobb på tråden än inga...

Skriver mer sen när jag bestämt mig och ringt dem...

suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0