Äntligen fredag!

Att man kan må så bra utav solen och att våren är på väg :)
Jobbade i barnomsorgen i dag jätte mysigt underbart att få va ute så mkt som vi e.

Kikade lite på veromoda efter ett par jeanshar ju bara 3 par , men nej jag hitta inget vilket inte e konstigt.somvanligt :) ..

Det va en utav tjejerna där jag va i dag så började vi  prata om att han hade vart otrogen för ett tagsen, hon vet inte om hon kan llita på hanochdet kan jag förstå ...
Senkom även en kollega ochvi började prata omderas 20 åriga förhållande hur de har det mm. så frågade denna tjejen hur hon ska göra då svara kollegan att det viktigaste i ett förhållande e att :
#man kan lita på han/hon
#manska va ärlig motvarandra
#man ska kunna kommunisera

Man kan ju inte hålla koll på sin partner,han/hon måste ju kunna umgås med sina vänner själv .
Men detta hade hon svårt för.

Men jag kan känna att jag kan lita på Dennis och det känns riktigt bra. hoppasat han känner det samma :)




Nu ska jag börja städa lite här hemma.
Fixa lite köttfärssås som vi ska ha på våra hemlagade pizzor i kväll...
Till efterrätt blir det äppelpaj och glass mumms..
Har även funderingar på att testa den nys muffinsplåten jag köpte på gekås sist jag var där.

Somsagt blir det bara en dag av mys och slapp .
Ska bli så skönt att få sova i morgon vi ska sova tills vi vaknar ...
så det e ingen idee att någon ringer för telefonerna e inte på.

Ses kram kram


Kommentarer
Jen

Tänkte på dig när jag åkte förbi er lägenhet med bussen på väg till stationen vid 06.30 i morse ;) Verkar som ni har en mysig helg! Vi kan väl ta en fika snart, vännen? Puss!

2009-03-21 @ 14:53:07
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0