Ännu en dag

Ja nu  ar jag ju som sagt gått brevid 2 ggr på mitt nya jobb..
Det känns jätte bra och så men saken e ju den att man ska hitta med till alla ute på landet , men det ska nog fixa sig till det bästa....Det gör det ju alltid.....
men så trött jag vart i går då när jag äntligen fick satt mig ner hade jag lagt mig i soffan hade jag somnat för natten och detta va kl 18...hade stressat hem, hoppar in duschen kör ner kaln till halllen till Willys och handla hem och slappa lite innna det blev mat hos mina föräldrar. Tack det va super gott.

Mor och far har satt in en värme luftspump, super bra.....Men iaf så hade det möblerat om i vardagsrummet och man blev helt förvånad för så har de inte haft det sen jag va typ 3, så det kändes jätte konstigt men det blev jätte fint. :)



I dag ska hag och mina föräldrar säga tack och good bye till min lgh i Åsa vi ska upp och städa ur den skönt att komma där ifrån... det blev alldeles för mkt av allt och ingenting....
Sen blir det även en tur i Kungsbacka tänkte vi, gå och glo lite .... trevligt tycker jag och min mor men inte min kära far han fick ju nästan ett anfall i går när vi kommenteraded att vi skulle upp...
Våga ju inte ens fråga om vi kunde ta ett röj på IKEA medd men det sket jag i,..... alltid kul att gå där och glo och suga in lite inredning....



Nått som inte e så ovanligt e ju att mannen e i väg och spelar även denna helg och då bar det i väg till Västervik de åkte i går och kommer hem i kväll....
Lycka till Gubbbar... Ja de räknade ut en resa en gång vad medelåldern låg på och den låg just då på 39,2 år tror jag det va rätt mig om jag har fel... för att understrycka då är D yngst....
Mina bröder och några andra killar tog en av minibussarna tidigt i morse och skulle köra över för att kolla på Alaget när de spelar, ja herre gud men det e la roligt, fickar banderoll och trumma så där kommer att låta men det e ju roligt att de får lite stöd på borta matcher me ju...



Nej nu ska jag väl hoppa in i duschen och äta lite frukost sen för vi ska åka 10.....

P&K Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0