Varje snopp har sina fördelar – oavsett storlek

Varje snopp har sina fördelar - oavsett storlek



Jag vill börja med att tacka så himla mycket för all respons från förra veckan. Det har visat sig klart och tydligt att det inte bara är jag som irriterat mig på låtsasreglerna gällande ålder och längd i dejtingdjungeln. Tack!

Men, något oväntade var reaktionerna på den enda futtiga mening jag skrev om snoppstorlek. Jag tolkar det som ett tydligt tecken på att det är ett efterlängtat ämne. Jag googlade "stor snopp" och hamnade direkt på cafe.se. Zandra: "Jag tänder på att se en stor snopp. Det är därför jag föredrar större". Sara: "Ja, en stor saftig blir man ju kåt av att titta på".

Jag ryser, stackars killar.


Varje vecka ramlar
det in frågor om just snoppar till Relationsrådet i P3. Dom är ofta väldigt lika varann, killar delar samma oro. "Kära relationsrådet, hur stor får en snopp vara som störst? Svara gärna i centimeter". Och så klart: "Är min snopp för liten, hur liten kan den vara för att ändå liksom räknas?"


Storleken har ingen betydelse heter det ju. Det räcker att se på tv i en kvart för att få höra minst tre skämt som bevisar motsatsen. Vilken press! Snoppar som är killars största osäkerhet och komplex, jag har själv märkt det. "Är den ok? Visst är den inte så liten ändå?" har jag blivit frågad i sängen. När jag tänker mig in i det; att som kille vara den som ska förföra, styra och ställa, ståndet ska vara hårt och stabilt samtidigt som man vet att storleken strax kommer att bedömas, tänker jag att det måste vara fruktansvärt. För visst har storleken betydelse. Vi bryr oss som fan. Alla vet vilka som har dom riktiga doningarna; Tommy Lee, John Holmes. Till och med bilder och historier om Basshunter och Moneybrother har letat sig fram till mig.


Det är nästan
så att man luras att tro att dom största verkligen är bäst. Så, vad svarar då relationsråds-Kitty?

Jag säger: Det stämmer inte, det handlar inte om centimetrar, utan om inlevelse, teknik, känsla, ställning och inte minst om vilka andra tricks man kan. Man har inte bara sex med snoppen. Många tjejer gillar tvärtom mindre snoppar. Det är lättare att ha oralsex, man riskerar inte att få ont - ni hör, det finns många plus. Man kan sammanfatta det i att varje snopp har sina fördelar. Oavsett storlek.

En manlig vän ringde mig i natt och var upprörd, han hade haft en diskussion med sina polare: "Vafan, det är ju kuken som har tagit mig dit jag är i dag, den har ju ställt upp och banat väg. Då vill man ju ta hand om den, och ge nåt tillbaks. Men det finns ju inte ens några krämer". Jag gissar att han var full och/eller ironisk, men jag kunde ändå urskilja ett allvar.

Kanske ska ni killar vara lite mer kompis med era snoppar, uppskatta dom som dom är, det gör ju vi brudar. Förutom Zandra och Sara då.

Skrivet av Kitty Jutbring




Hittade denna krönikan på Aftonbladets sida ...

Fy fasen det stämmer allt hon skriver stackars killar som har sådan komplex.
Men det ska ja säga att det har kvinnor med med sina bröst....

Trodde aldrig att jag skulle tycka att Kitty hade bra åsikter men det e en jäkla tur att man kan ändra sin åsikter tur e väl det.....

Väl tänk värt å läsvärt

Fasen tjejer tänk på killarna lite oxå å inte bara på er själva ... eller har jag fel?????

Puss
Suz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0