Var rädd om den du älskar!

Som jag skrivit innan kollade jag på PS I love you.
Trodde inte att jag hade sett den innan men visst hade jag det....
den e ju sååå bra..
Kan ju säga att det e tur att jag såg den själv. Jo för att det e ju en sån lipa film så jag trodde tår kanalerna skulle torka ut.

När man satt där under filten med näsduken i högsta hugg får man sig tanke ställare hela tiden under filmens gång.

När de hade begravning för mannen, när hon kände att de inte levt färdigt sina liv tillsammans inte fått de fina huset hon ville ha eller barnen de så gärna villa ha.

Då kände jag att man inte tar livet tillräckligt på allvar.
Va rädd om den du älskar , somna aldrig ovänner, påminn varandra att ni älskar varandra. ta vara på tiden tillsammans.
Vem vet livet kan ju ta slut i morn .....

Fasen att man ska va så blödig men det e ja hihi....



Puss


Kommentarer
josefin

Jag grät konstant under den filmen, sååå bra!

2009-06-15 @ 16:39:21
URL: http://svenssonjosefin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0