Vad har hänt sen sist?

Det har ju vart Midsommar.

Jobbade till 14.30 den dagen sen slappade jag lite innan man fick börja fixa sig .

Sen komma Henke å hämtade oss Tack .

Grillade åt god mat till trevligt sällskap å lite Guitar hero senare på kvällen....
Jätte trevligt att bara ta det lite lugnt å sitta å tjöta lite skit :D
Tack för en jätte trevlig kväll :D

Midsommar dagen åkte vi med mina föräldrar till våran stuga utanför Laholm för att kolla till stället lite...

Sen på kvällen åkte vi till Brasseriet och åt god midsommar buffe....

Så i måndags fick ja mig ett ryck å åkte till Coop å köpte mig en picnik väska å lite mat sen efter dennis hade vilat lite så åkte vi ner till stranden la oss på en filt å slappade å tjötade sen åt vi lite grillad kyckling å potatis sallad å jordgubbar till efterrätt :D jätte mysigt




Midsommarfin.....

Nu hägrar stranden med Josefin :D

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0