Av hela mitt hjärta

Låg i soffan innan å funderade... (inget nytt iof *asg*)
Stirrade upp på Dennis pokal som står uppe på en hylla. Pokalen han vann i en bowling tävling 07 .
Tänkte på den första gången ja va här i hans lägenhetet..

14 nov.
A-laget hade hemma match , matchen gick bra har jag för mig. hihi
Efter matchen sitter vi ( jag, mina 2 bröder , 4 kompisar till min ena bror) å väntar på att grabbarna skulle bli klara . Vi väntade på pappa som alltid brukar ta tid på sig i omklädningsrummet, det ska snackas mm.
Dennis va bland de första ut hade jag för mig han kom å snackade med mina bröder å de andra killarna om att han skulle ha fest hemma å att han undrade om de ville komma hem.... Visst säger de dem tackar ju inte nej till en fest ..
Kände på mig att han ville fråga mig med men vågade inte....

Men men .. när Jag å mina föräldrar kommit hem satte jag mig vid datan . (bröderna å kompisarna va kvar i hallen å festade)
Försökte få mina vänner att festa med mig men ingen då menar jag ingen va på humör.
gick in på Facebook å kollade läget.
Såg att Dennis va inne på Fb chatten tänkte man får ju grattulera han till de bra resultatet han fick .....
Han tackade å frågade va ja skulle göra på kvällen .
Ja sa som det va ingen av min vänner ville festa å ja va sugen på att hitta på nått nu när man ändå va hemma i fbg över helgen...(bodde ju då i Åsa)....
Han frågade mig då om jag ville komma över om jag vågade ;) .....
Klart jag vågar menade jag på ......
Han skrev att han visste inte när killarna skulle komma eller inte.....
Men jag fick gärna komma om inte de kom .....

Då ringde jag thommy å frågade om de inte skulle dit ...visst skulle de det....
Då fick lilla jag brott PANIK vilka kläder ska jag ha på mig , hmm.. kände ångesten hoppa på mig men det blev en jeans kjol svart stumpbyxor å en svart trekvarts armad tröja....

Mötte upp killarna innan vi gick till dennis hade inte en aning vart han bodde.
väl inne hos dennis vart jag ensam tjej med tror det va 6 killar. men kul hade jag . iof blev det mkt bowling snack.....
När man väl  kommit in satt sig i soffan å snackat ett tag får jag se på pokalen ....
Dum som man e frågade jag - du har väl druckit skumpa i pokalen eller? när man vinner en stor tävling e det väl klart man gör det ...?
Han bara Ö nej det har jag inte gjort men man får väl bryta oskulden på den ...hihihihi....

Jo då så han blandar en grogg på sprit å fanta tropiska frukter i pokalen å börjar dricka sen över låter han den till mig...
kändes som om att hela huvet skulle försvinna ner i pokalen.

Sen gick vi ut gick ner till Harrys . hade det trevligt. efter en stund när vi hittat ett bord kände jag hur det kom en hand på låret mitt , ja tittade på han , såg bara hans fina ögon le mot mig frågade om jag tyckte det va ok att hande låg där .... visst *fnisss*... just då börjar de spela I´m yours med Jason Mraz...
Behöver jag säga mer Eller.

Å nej jag följde inte med han hem. Vi hade följa till Vårdcentralen sen gick ja hem till mina föräldrar å sov.....

Dagen efter var vi ute å gick en bra runda snackade lite om allt o inget. sen skulle jag ju tillbax till Åsa på kvällen......

Efter den kvällen pratade vi över msn eller messade med varandra.

Å i Februari flyttade jag in till Mannen med stort D ....för att vara exakt 8 februari va adressen klar......


Det va så kul för först kommentaren pappa la av när jag sa att jag träffade Dennis va - var nu försiktig man vet ju inte om han e värsta playern....
(hur söt e inte min pappa ) ....
Saken e ju den att pappa å min bror thommy kände bara Dennis genom bowlingen å hade inte så stor koll på vem han va annars....
Men thommy blev överlycklig åååå han e ju så cool . Du har verkligen hittat en bra kille ...

det va bara patric min yngsta bror å min mamma som inte hade träffat han men det fick de göra när han kom hem till mamma å pappa o bakade pepparkakor.... gick hur bra som helst....



Här e han i full fart att baka pepparkakor :)

Kan ni tänka att i da har vi vart i hop i 7 månader ! helt otroligt av tiden går .....

Älskar dig av hela mitt hjärta :*

puss


Kommentarer
josefin

Hehe jaa, när Niklas tittade på mig med sina ögon och frågade om jag ville med kunde jag ju inte göra annat än tacka ja :) Ska bli skönt att komma lite hemifrån, det är min enda chans att hitta på något i sommar.



Om vi inte ses eller hörs, så får du ha en bra midsommar. Sköt om dig :)



Kram

2009-06-15 @ 18:03:12
URL: http://svenssonjosefin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0