Lista


1. Hur gammal är du om fem år?
30

2. Vem var den sista du träffade? Martin i kassan på Willys

3. Hur lång är du? 172

4. Vilken var den senaste film du sett?

5. Vem ringde du senast? Fia

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Hej skulle du vilja byta tvättid om vi ska på fotbollen i morn puss älskar dig" till Dennis givetvis :D

7. Vad är dagens planer? from nu e det att slappa lite duscha, fixa mig sen bege mig till personalfesten.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror lite på vad man vill å till vem.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? I går på jobbet

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du idag? vaknade när Dennis skulle till jobbet kl 6.22
men gick upp kl 8

13. Har du någon gång hittat en katt? Nopp

14. Vilken är din favoritplats? Sängen eller soffan i armarna på Dennis ;D

15. Vilken plats föredrar du minst? Hissar

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hmm i ett hus kanske med barn å en underbar man

17. Vad skrämde dig som barn? Åskan

18. Vem fick dig att skratta senast? Dennis

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja ja tror de

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det överlåter vi till fantasin hihihi

22. Hur många kuddar har du i sängen? En till mig

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej aldrig

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? Ja det tycker ja

27. Vilken är din favoritglass? Havre glassen med cola smak

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus ev ta en resa

29. Tycker du om kinamat? Helt ok!

30. Tycker du om kaffe? Nej, verkligen inte.

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? nej

33. Kan du spela poker? Jupp

34. Tycker du om att mysa? Klar vem gör inte de

35. Är du en beroendemänniska? Ne

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, tror inte det

37. Vill du ha barn? Ja!

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, det är väl klart att jag kan det. Engelska, tyska å teckenspråk

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nix

40. Föredrar du havet eller en pool? Både och

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder

42. Äger du dyra smycken? Kan jag väl inte tro

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej aldrig

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten

45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt att säga

46. Välj ett ärr på din kropp? I pannan, efter att ha sprungit in i tegelväggen hemma hos mina föräldrar när jag va typ 10

47. Vad har du för ringsignal? Grace heter den finns på min sony eriksson

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja på mina föräldrars vind

49. Flirtar du mycket? Nej varför skulle jag göra det har ju min man.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt flickrum

51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf

54. Läser du dagstidningen? Ja på nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej lägger pengar på viktigare ;)

56. Dansar du i bilen? Ha ha kan väl hända ibland

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hur mkt jag skulle betala i medlemsavgift till facket

59. När var du i kyrkan senast? På Jockes begravning för snart ett år sen :(

60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite!

Love Suz


Kommentarer
Fia

Utmaningen är antagen=)

2009-06-11 @ 09:26:31
URL: http://enruta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0