Skrea strand

I går blev det lite handling innan jag skulle möta Josefin  på Skrea strand.

Låg på stranden mellan 13-17:30 . Tiden gick riktigt fort kul å snacka lite  skit. ;)

Tog iof ett kärring dopp. det va ju svin kallt men vi gick ut å svalkade fötterna å halva smal benen . skönt tillslut.

Fast man smörjade in sig i solskydds faktor 15 ser man ändå ut som ja vet inte vad. kan ju säga att jag e bara vit underbikinin ....

FIxade även i hop lite tacos i går kväll det va gott ..... sen slingae jag mannens hår det blev skit bra . han blev riktigt het :P
hihihi

Hade lite svårt att sova i natt kan jag meddela det va väldigt varmt men somna iaf.
Men när jag skulle gå upp gjorde det lite ont i knä väcken när jag gick....
Men det e bara att bita ihop....

I dag ska jag fixa lite mat innan jag ska i väg ner till röntgen i stan sen ila i väg till jobbet för att jobba kvällen

Kram suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0