Lite smått stressad

I går va det som sagt sommar fest med jobbet .
En mkt lyckad kväll  me god mat, trevligt sällskap å tips promenad å lite lekar :D

Så i dag vaknade man ju när dennis gick till jobbet men somna snbbt om o jag glömde ju sätta klockan me så jag vaknade ju 10.30 lite sen för min del .
Planeringen va att jag skulle
*träna
*laga mat till mannen
*hinna städa
innan jag börjar jobba kl 14.

planerna blir lite krossade tyvärr
visst ja han träna .
ville lagat en kyckling gryta men det gick i stöpet iom att jag glömde ta upp kycklingen *such*
får fixa nått lätt å snabbt .

för dammsuga måste jag göra nu :D

I kväll ska Josefin gå brevid mig ska bli kul ...

Ne nu har jag tyvärr inte tid att sitta här...

puss i ljumsken ;)

suz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0