Helt slut i kroppen

Vaknade snorig o jävlig.
Tänkte ja ja men det e ju inte så farligt .
Gick å slängde i tvätten sen kände jag hur frossan kom o kroppen känner sig helt färdig. *suck*

Jag varken vill eller hinner va sjuk.
Vi har kort om folk som det e så nu sitter jag å dricker gott te under filten i soffan, ska proppa i mig ett par panodil å sätta på en bra film tänkte ja .
iof får ja pausa i mellan för att kolla tvätten men det får gå.

Sen blir det soppa till middag innan jag ska börja jobba kl 14.15 i dag med :/

Köpte filmen ↓ på gekås sist å tvivlar på att D vill se den hihi ;)
många som sagt att den e bra så får kolla in den senare ...





puss suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0