Fika å shopping


I måndags blev det shopping å fika som jag sa med mamma riktigt trevligt



en jätte god vanlijpannacotta med hallon blev det i solen :D


vi gick runt å kollade lite i affärer gick in på Lindex å jag provade en bikini som jag kollat in ett tag..
jag brukar gå o kolla lite ok jag har besluts ångest i de flesta fallen hihi
tror detta va 3 gången jag kollade in den men andra gången jag provade den å nu med en större storlek på överdelen in förskaffade jag den mkt nöjd,
Vad tycks?



Gillar att det är veckat på över delen :D

en blev det en god stand kjol med eller ok jag använder den hela tiden nu den e så mjuk o skön



kan det bli bätter när de hade tag 3 betala för 2 på Lindex vilken tur man hade när man fick kjolen på köpet :D

Mamma köpe 2 fina tröjor till Papsen, även ett fint badlinne kan man kalla det de. inte en bad dräkt å inte en bikini fattar nån *asg* fin e den iaf...blev ett par svarta bikini trosor till ....finns på intersport.



I dag va jag äntligen ledig så jag pallade mig ner till stan å möte en gammal granne Nini jätte kul å träffa henne inte sett henne sen i julas :D mkt trevligt.
Satt å fikade å snakade barn det mesta hihi
Hon e gravid i 6mån å så mysigt ok inte all illamående.....Kanske inte ska säga mysigt innan jag själv vart där kanske *fniss*
Men man blir lite sjuk av att prata å träffa gravida å föräldrar man vill ju bara ha barn själv ju ... så mysigt de hade vart å haft en liten i huset ;) hihi
det får väl vänta ett tag kanske *such*.   ;)

men iaf. ja fick in handlat ett jätte fint linne



gott med ett långt linne...



Ne he folk nu får jag hoppa ner i bingen

( ni får ursäkta bildkvalliten bilderna e tagna med mobil kameran)

Puss å godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0