Bert :D

Kollade på Berg flyttar in på 4 precis ..
Hon flyttade som sagt in till Bert å hans Britt-Marie.

Han e så stört skön hihihi ont i magen av skratt *fniss*

i början av programmet sitter de 2 i bilen å han parkerade på en handikapp ruta.
Carina- men här kan di inte parkera det e ju handikapp plats
Bert- men jag e handikappad jag har skit ont i knät .
*asg*

en vits han drog va."varför bor det inga bögar i universum??
-det är ändlöst
fy fasen va jag skratta hihih ihihihi hihiihi

Har läst hans bok oxå för ett årsen. den va rikitgt bra veta vem Bert e . veta vad han verkligen gör o har gjort...

Som vi alla vet tjänar han ju en del.
Carina såg lite fin konst på väggarna å han har även Nobel servisen.
han sa det varför ska man sitta på alla pengar för...
Bert- jag fattar inte varför alla miljonärer ska spara för? Spendera lite .

Som man förstod gör han inte många knop hemma i huset, visst att han har mkt utanför huset...
Carina tvinga han att städa toan ordentligt tyckte jag va bra hi hi .
Han visst inte äns hur man använde WC-ankan *suck* karlar hi hi..


Softarn själv...

Jo han med i en grupp med som heter flytkorkarna..
Simmar i badhuset sitter å snackar skit karlarna å jo alla har mage säkert därav namnet på gruppen ...

Han äger ju Marianne (skivstudion med) när han har möte så kommer han alltid ca 20 min för sent för att han ska hålla de på sträck bänken å att de ska tro att han har såååå mkt att göra *fniss* men han sa 20 min e nästan för lång tid men han bara garva hi hi....

En mer stört skön människa får man leta efter .... diggar dig sten hårt hihihi


Kram kram Suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0