Om jag kunde drömma av Stephenie Myer

I lördags kväll vart det som sagt tid för fest hos Helena..
Det va länge sen jag hade så kul .... massa sjuka skämt, många skratt å några shottar tequila.
Så sköna tjejer säger jag bara...
Det va som sagt jag ,Josefine, Helena, Katarina å Petra. Även Malin å lilla Tyra endast 1 mån gammal kollade förbi....
Sen begav vi oss till Harrys å dansade till vi fick ont i fötterna hihi....

Tål att sägas igen jag hade jätte kul med er XD

(bilder får komma senare pga av att jag e sladdlös.)(kameran asså)

På söndagen ringde Chanette å frågade om jag ville följa med henne å Ida till Gekås å det tackar man väll inte nej till . Just då....
Men det gjorde jag när vi kom dit fasen med folk.......
Men trevligt hade vi iaf....

Fick inhandlat lite små plock men även 2 bas linnen i lila å rött. även servetter tills jag fyller år :D
Fatta på fredag e det 2 veckor tills jag fyller 25....
Som min bror säger jag fylller halvvägs till 50 ... tack :( morr

Mannen blev lite konstig på vägen hem från puben i lördags kväll alldeles slämmig å konstig. på söndagen hade han feber trodde det bara var en konsig bakfylla han åkte på men det va det inte....
värsta feber topparna skumt e det, men får han panodil lugnar det sig. men man e ju lite orolig för svininfluensan med så iom att han e i risk gruppen 20-40 år som tar det hårdast...
Så jag ringde Sjukvårdsupplyssningen på telefon nr: 1177
Fick tala med en jätte trevlig sköterska hon fråga om han brukar vara sjuk o nej han e som mig e aldrig sjuk , så därför vart man orolig... Men de testar bara de som ofta e sjuka å det är dem som drabbas... detta enligt henne !
Han skulle bara kurrera sig skulle han få ont i kroppen å bröstsmärtor skulle vi åka in......

Bättre att höra sig för nu när de drabbat en ung kille eller hur ?

Men iallafall
I dag vart jag rastlös så jag pallade mig till stan.... köpte panodil å nässpray till mannen.... å en bok till mig.....
många pratar om Twilight serien å jag fattar inget ...så jag köpte första boken i dag å se om det e nått för mig :D



Ska börja på den i kväll tänkte jag....

Nej om man ska börja med maten kanske tänkte fjäska för mannen när jag e sjuk å göra lite tacos... ;)

Krya på dig älskling mitt allt :*

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0