Nu har vi vart duktiga

Dagen började i dag med att vi vaknade kl 10 med solen strålande in mellan gardinerna...
Efter lite tv tittade å frukost bestämde vi oss för att dra till stranden men tji fick vi började åska å sen piss regna så så blev det med de...

2 dar innan hade vi bestämt att om det regnade skulle vi städa vår lilla garderob. Å nu regnade det ...

För en gångs skull kände jag för att städa hör på det hihihi

Jo då det blev plockat , sorterat, slängt å skickat. å dammtorkat av alla hyllor...

Om jag säger att vi har plats nu...

Det blev 3 fulla gekås påsar fulla dar jag endast bidrog med 2 st t-shits, 1 bh å ett par sov shorts... resen förstår vi att det va dennis allt annat....

sen åkte vi å skickade det , handlade lite mat, gjorde 2 pajer ... inte att glömma att det va 2 olika hihih...

sen blev det stor röj av allt som låg på golvet å i soffan .

Det dammsugades , dammades , toan ren gjordes redigt, å torka golven ....

sen torkade jag rent kylen med :D

Fasen va varmt av allt fejande ;)

Så visst e man väl förtjänt av en cider. visst e den slut nu så nu e det en öl till mitt förtret men e man supa sugen går allt ner hihi :D

Nu ska Jag dennis Mikael å janne ner till Bratt å ta en öl å lyssna på nått live band som spelar.....

Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0