Skrea strand

I går blev det stranden va nere vid 11 tiden å bara stekte ....
fasen va varmt de va men gött...
Blev 2 dopp i det 22 gradiga vattnet, lite kallt men har man väl doppat sig så va det inte så farligt....
Det va jag , dennis, mikael sen kom även magnus å Henke å gjorde oss sällskap trevligt att va några stycken .. o givetvis va men ensam tjej men jag sörjer inte hihih...



Vid 2 tiden ringer Dennis bror Hägge(aka Fredrik) han å familjen hade precis kommit till skrea camping så vi åkte dit å hjälpe de att ta upp tältet.



Måste berätta om en rolig sak de hade att berätta .... De hade fått höra från Dennis farmor attt vi (jag å dennis) skulle gifta oss om någon vecka .....
Jaha det va ju mer än vad vi visste själva ju ..... visst hade det vart roligt inte de men jag vill gärna va förlovad lite me kanske få ett större hus/ lght ... Lite smikrande va det iaf....

Men vad får de allt i från ..... när vi va uppe sist gick ryktet att dennis hade fått 2 revben brutna men nej bara skadat näsan lite hihihi......

Ja men iaf.... Efter tältet va på plats så gick vi ner till stranden å badade nu i det lite varmare vattnet. .... Tindra(3år) va lite rädd för vattnet till o börja med men sen ville hon inte där i från..... söt hon e :)
sen åkte vi hem å duschade lite handlade sen åkte vi ner till campingen igen å grillade å hade super trevligt....

Nu ska vi fixa oss lite å kanske gå ner till stan å fika om jag får bestämma..... hihi

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0