Lundell spelar i stan i dag

I går kväll vart vi på Bratt med X - antal andra ...fasen vad folk där va men trevligt va det....

Det va jag, Dennis , Mikael, Janne till o börja med sen kom Josefine vilket va väldigt trevligt ... länge sen man träffade henne. typ sen man gick i skolan ihop.... hon å mikael e så söta ihop :*
Sen kom även Henke, Nanna å Magnus hihi lite smått runda under fötterna ... lika roliga varje dag  ändå hihi

Jo Fias älskling Charlie jobbade me lika trevlig som alltid ...go drinkar kan han göra med  :D

Längtar till på lördag då har nämligen Josefine bjudit med mig på fest ska bli såå kul hihi

Nu ska det bli lite taco paj i magen sen blir det till att göra en äppel paj tänkte jag som vi förhoppningsvis ska äta i kväll på vår lilla picnick utanför Lundell i kväll spm spelar på torget. här i Falkenberg....

SES om ett tag puss i ljumsken

Älskar dig Dennis mitt allt :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0