ledsen, arg, förbannad å stressad

I går va den värsta dagen jag någon sin jobbat..........

Början av dagen började bra lugnt å fint till vi eller jag fick larm väl framme kom jag inte in fick panik, som tur va det inte så farligt med personen som jag trodde...personen hade glömt nyklen i dörrn men allt fixa sig efter 45 min pyslande va jag i bilen stressad till 1000 ... hade en sommar gäst kvar å ett städ, snälla som mina kollegor va tog en av de sommar gästen så tjugo i 11 så städade jag .... kom i på kontoret kl 11:40  .... slängde i mig mat sen ut 11:55 å lämna mat.....

Till råga på allt jobbade jag med en tjej som har huvet i skon(jag vet att det heter under armen men såååååååå!!!!!!!!! puckad är honatt hon har den i skon) 
Jo men visst för hela friden prioritera att en brukare hade slut på Nyponsoppa! hallå brukarndör inte om hon/han får den på eftermiddagen i stället. men fine!!!
Men jag sa till henne att man inte prioriterar städ o handel innan morgon görat e klart. ja sa det att DU måste ringa innnan du handlar ....
Till sitt för svar sa han bara - ja men det e aldig någon som ringer till mig,
Jag- nej det har inte behövts innan men med en brukare som e sämre å en sommar gäst måste man prioritera.....

sen va det tyst....... kan ju säga att det va inte bara jag som sa till henne utan vår andra kollega med.......

ja va såååååarg hela dagen på henne på att vi inte har mer folk att få in pga personal brist........

TILL råga på allt har jag PMS med å det gör inte saken bättre *asg*

Gnäll gnäll .....


ja jajajajajaja nog om det ....

i natt va det riktigt klabbigt varm å jäkligt ...
Lå en stund i solen sen har vi tvättt till 17 ...

I kväll ska vi ut till Slöinge å fira min bästa kompis som fyllt 25 ska bli sååå mysigt :)

Träffas så sällan iom att Madde bor i Malmö...


kanske blir med uppdate senare om jag orkar i värmen

Puss på handen suz


Kommentarer
josefin

haha, Susanne.. vem fan har du jobbat med egentligen? ^^,

2009-07-05 @ 17:37:17
URL: http://svenssonjosefin.blogg.se/
Anonym

Tack så mycket söt :/ Du verkar ha haft en tung arbetsdag... många kramar till dig!!

2009-07-08 @ 16:53:21
URL: http://jennicalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0