Jerry Williams

Jo tyvärr blev det inget Liseberg, vi kom upp parkerade å gick och ställde oss i kön. Då menar jag DEN kön bara för att komma in....
Varför skulle resten av sverige just åka dit den dagen vi ville dit ? hihih. Efter 1timme å lite till fick vi nog och då va det ca 30 min till bara för att komma in....
Blev irriterad å murken som en 5 åring hade krupit innuti och blev tjurig hihihihi
Men blev glad rätt fort iom att vi åkte till IKEA i stället å köpte.
Ett nytt soffbord wiee...

I går fick jag å lille bror patric ryck å åkte till Gekås för att glo och fördriva tiden men det tänkte tydligen 15000 andra med Fasen med folk men tur e ju att man har en faster som jobbade så vi kom in bakvägen å slapp stå i kö...
Köpte nya tallrikar vita fyrkantiga :D roligt med nått nytt :D

Mannen åkte till Östra stranden i Halmstad för att festa med sina kompisar från värnamo som vart nere.
Så jag ska åka och hämta han strax...

I kväll ska vi med mina föräldrar å kolla på Jerry Williams och The refreshments på Sociten i Varberg ska bli kul... :D

Puss suz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0