Gröna kaninernas land

ska vi snart åka till.....

Ska bli mysigt att bara åka vi två dit faktiskt.....Ja jag pratar om Liseberg ......

Om jag har rätt för mig va jag bara där under jul marknaden förra året med min älskade mamma :D

Så det ska bli kul att få åka lite karuseller å va barn på nytt :D



Igår va jag på dan å fika med min lillebror Thommy mysigt att bara snacka lite skit....gick å glodde i affärer sen träffade vi Nicke å tog en glass med han...

På kvällen träffade jag Fia och Ida för lite tjötande å mys på harrys över en cider....Kul att träffa Ida igen va så länge sen typ sen man gick i årskurs 8-9.
Å Ja FIa dete lika roligt varje gång vi ses ;)

Nej nu ska jag väcka min sovande, snarkande man så vi kan åka i dag ;)

Puss i ljumsken


Kommentarer
Anonym

Sågs ju tyvärr inte, men faaaaan med folk där va :( Hade ni skoj? Kram

2009-07-23 @ 10:57:30
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Suz

Vi gick aldrig in efter 1 tim å lite till tröttnade vi å åkte till IKEA istället.....

2009-07-23 @ 21:18:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0