Första dagen efter semestern

Hej
Jo mannen hade haft en jätte trevlig kväll med killarna i Halmstad.

På fredagskvällen vart vi hos mamma och pappa och käkade innan vi åkte å kollade på Jerka....
The refreshments va väl så där men mannen med stort J  rockade gärnet med endast 2 drick pauser .
Fatta ni eller han e 67 år Jerry helt ortoligt va han orkar ..
Det va massa folk.
Det va många som hade grävt fram sina skin paltor dvs, jackor, västar, bots och även värsta frisyrerna.

Ni får ursäkta men man hade rätt kul åt vissa å deras sitar och digga å dansa i bland låg man dubbel vikt....

Men vi hade i alla fall tur med vädret och väl det....

Lördagen till bringade mannen med killarna i bowlingen . först vart det lång golf i Ätrafors, sen grillning ut med spritrakan, och sen blev det tur in till krogen....

Jag tillbringade en större del med mor min, vi tränade gick i stan, fikade på The Lounge , kollade på de duktiga löparna som sprang stadsloppet.
Det va många man visste vilka det va .... men Ann, Charlie och Roger starkt jobbat.....
Hade alldrig sprungit de NEVER!
Tur att det e andra som har andra tankar och e så duktiga....

Senare kom mamma hem till mig och kollade lite på tv sen gick vi ner till stan och träffade killarna....
KAn ju säga att vissa vart rundare underfötterna än andra.
Hade inte velat va i deras skor på söndagen ..hihihiihi



I går va det första dagen efter semester. Lite vemodigt va det men skönt att va tillbax i verkligheten igen.....  träffa alla igen....

i dag e jag ledig blir lite slappt sen i efter middag ska jag ner till stan och klippa mig dock bara topparna så man ser lite fräsch ut till sin födelsedag om lite mer än en vecka....

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0