Både det ena o det andra

I onsdags började Kräftfestivalen i Glommen

Ja va ledig både onsdagen o torsdagen så jag kände verkligen för att hitta på nått...

Så vi drog ner jag , dennis, Mikael o mina föräldrar sen träffaman ju en hel del känningar som va nere å diggade till Arvingarna...
Massa folk va det , synd bara att maten inte e av den billigaste. Hade velat ha en kräfttallrik men får man bara 4 kräftor lite räkor å sallad för 175 kr så nej tack.
Blev en god baguett i stället å tyvärr lite för mkt alkohol. men men....
Vi åkte tillbax till Fbg vid 1 tiden mamma släppte av oss hos Mikael satt å snackade massa å skratta en del sen blev det en promenad hem i regnet.....

Torsdagen va det popquis med jobbet...
Förfesten va i skogstorp hos Josefin å Wivianne ... roligt att träffas utanför jobbet i bland :D
För att tillägga blev det inte! mkt till dricka men trevligt va det iaf god mat trevligt sällskap så vad kan man mer behöva egentligen....

Fredagen jobbade jag kvällen mkt å göra med det e  ju inget nytt i vårt arbete visst e det kul å han nått att göra.... men jobba över varje dag e ju inte så kul men jag ska inte gnäll för på nått kostigt sätt ligger jag på minus tid, så jobba över e ju bara bra för min del.

Lördagen jobbade jag dag till 17(1 tim övertid) när jag kom hem hade Dennis å grabbarna grus (göterborgare*blink Jens, mikael å andreas) kommit hem efter STCC i ljungby.....
jag som kände mig super fräsch NOT gick å vilade en 40 min när man blev väkt slängde jag mig i duschen sen va maten klart bordet vart dukat... skönt att ha gentlemen i huset *blink*

Efter käket satte vi på spotify å lyssnade på alla dess låtar körde laget runt. Mikael börade med att säga en grupp typ Kiss då vart jag tvungen att säga ett band namn på S and so on ....
riktigt trevligt massa rock blev det .....
Sen blev det harrys fasen vad kul helt störtsköna killar som inte skämdes för det lilla precis raggade på dess olika brudar på skoj åt varandra hihi ..
Har inte skatta så mkt på sååå länge kan jag säga asg....
(å nej jag va spik nykter kände verkligen inte för att dricka )

Natten sov vi hos mina föräldrar för killarna tog vår lght ....

Söndagen blev det käk på Burger in...jag dennis mikael , janne, jens mikael å andreas......
Senva det bara för min del att palla mig till jobbet....

men vet ni vad
JAG HAR SEMESTER NU FROM I DAG Å TVÅ VECKOR FRAMÅT .............. UNDERBART KAN JAG SÄGA.....

men semsetern började ju bar i morse vaknar av att det regnar men inte nu, nu e det sol :)

I dag ska jag å dennis ner på stan å äta lunch ska bli mysigt behövder verkligen vi känner jag nu

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0