Att 15 cm kan ha så stor betydelse

Ja så e det faktiskt.... ( har med sängen att göra inget annat)hihi
Mätte vår alkov innan för att se om vi kommer in med en 180 säng....men tji fick vi vår alkov e bara 150 .... så det blev för stort...
Men vi mätte sängen med har hela tiden trott att den e 120 men ach igen den e bara 105 .... vi kände nämligen lite skillnad när vi sov hos mina föräldrar i min brors säng som e på 120 å då fick vi bra med plats.
Att 15 cm kan skillja så mkt trodde jag inte...
tro fan att vi har ont i ryggen...

I dag har vi vart i halmstad å kollat affärer...ok jag hihih
Var inne i de flesa affärer tycker jag...va inne på Village jätter mysig affär med massa fina inrednings saker Kärlek:D
Men jag e ju ute efter en klänning eller likande...
Var inne på Hm i hopp om nått fint.... ja och ??
Jo jag hittade 2 fina klänningar en i svart, å en halter neck som gick i vitt, lila å brunt om jag inte mins fel....Me like alot...
kan lägga in bilder senare....
Sen blev det en pizza på Venezia . för en gångs skull fick jag beställa barn pizza. (ja jag äter som en 5åring jag vet men jag får inte i mig mer men lik förbannat ser jag ut som en strandad säl i bland i sina bästa år *asg*)
Go vart pizzan iaf...

Sen begav vi oss hen till mor å far för att säga hej , fick lite glass mmm va gott...
Va ju tvungen att visa upp mina fynd för min 2 kritiker(mor o äldsta bror) å de godkände dem båda. men jag hade behållt de om de inte gillat de ändå. hihi men alltid kul å veta vad andra tycker med ... när dennis bara säger ja den blir väl bra hihi puss.....

Efter vår visit blev det e lite stund på stranden skönt att va där vi 17 tiden men kallt som F i vattnet men jag doppa mig första för i år wiiiiiii

Å nu har jag vart ute å gått i över en timme vilket va välbehövt å väldigt skönt.....

Att det kan va så skönt med semester fast jag har svårt för att ta det lugnt man e ju öppe i varv fortfarande sen jobbet....ska väl förhoppningsvis kunna njuta lite av ledigheten...
Å det kan jag säga att jag gör sitter med lapen i knät ute på vår lilla plätt å dricker en cider kan livet va bättre just nu ? Nej just det! hihihi....

Ha det gött så ses vi i morn puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0